Evenimente interne

14 mai

Tema competiției: Promovarea Agenției Naționale a Zonei Montane (ANZM) și a produsului montan

Scopul competiției: stimularea realizării, de către studenți, a unor proiecte creative și inovative de promovare a Agenția Națională a Zonei Montane și a produsului montan în mediul online. Sunt încurajate proiectele care au finalitate și sunt implementabile imediat, cu bugete cât mai reduse.

Competiția se adresează studenților de la studii universitare de licență și masterat ale Facultatii de Economie agroalimentara si a mediului, care pot depune proiecte realizate în echipă (max. 5 persoane/echipă).

Premiile competiției sunt:

Locul I

  • curs Înființare Punct Gastronomic local cu durata de 1 săptămână;
  • curs Tânăr fermier, aferent submăsurii 6.1 finanțate din PNDR, cu durata de 1 săptămână;
  • curs Dezvoltare ferme mici, aferent submăsurii 6.3 finanțate din PNDR, cu durata de 1 săptămână.

Cursurile se vor desfășura în 3 etape, fiecare fiind organizat la un interval de minim 2 luni față de cursul precedent.

Locul II

  • curs Înființare Punct Gastronomic local cu durata de 1 săptămână;
  • curs Tânăr fermier, aferent submăsurii 6.1 finanțate din PNDR sau Dezvoltare ferme mici, aferent submăsurii 6.3 finanțate din PNDR, fiecare cu durata de 1 săptămână.

Cursurile se vor desfășura în 2 etape, fiecare fiind organizat la un interval de minim 2 luni față de cursul precedent.

Locul III

  • curs Înființare Punct Gastronomic local cu durata de 1 săptămână.

Cursurile se vor desfășura la sediul ANZM - Vatra Dornei - strada Runc nr. 23, județul Suceava, iar cazarea va fi asigurată tuturor câștigătorilor în aceeași locație. Cursurile vor fi finalizate cu acordarea unui atestat de participare.

CALENDARUL COMPETIȚIEI:

  • 28 – 29 iunie 2021 - Depunerea propunerilor de proiecte (via email: secretariat@azm.gov.ro) și publicarea lor pe site-ul ANZM (www.azm.gov.ro), pagina de Facebook a Agenției Naționale a Zonei Montane (https://www.facebook.com/search/top/...) și pe blog (https://produsmontan.ro/blog/). Propunerea de proiect va include OBLIGATORIU material vizual și text pentru postarea pe site/pagina de Facebook a ANZM și blogul menționat, cu precizarea destinației pentru fiecare versiune a prezentării (site/Facebook sau blog).
  • 1-2 iulie 2021 - Prezentarea online a primelor 5 propuneri de proiect finaliste şi desemnarea celor 3 câștigători !!

Propunerile de proiecte vor fi însoțite de un pitch înregistrat, cu o durată de maxim 10 minute!

CRITERII DE EVALUARE

Evaluarea se va realiza în două etape:

  1. Evaluarea proiectelor propuse pe baza următoarei grile de punctaj:
    • 15 puncte - originalitate;
    • 15 puncte - complexitate;
    • 15 puncte - design (aspect estetic);
    • 15 puncte - sustenabilitate;
    • 10 puncte - aplicabilitate în online;
    • 10 puncte – număr de reacții pozitive (like, ador, waw) și distribuiri la postarea referitoare la proiectul depus de pe pagina de Facebook a ANZM;
    • 10 puncte – comentarii pozitive la postarea de pe blog referitoare la proiect.
    • 5 puncte - capacitatea de replicare a propunerii de proiect;
    • 5 puncte - minimizarea bugetului pentru implementarea soluției propuse;
  2. Evaluarea pitch-urilor de 10 min aferente proiectelor depuse (calificate în finala competiției):
    • 10 puncte – încadrarea în timpul alocat;
    • 10 puncte – utilizarea de elemente vizuale, folosirea de demonstrații live;
    • 20 puncte - prezentarea este concepută clar, are un fir logic ce poate fi urmărit, atinge punctele și detaliile esențiale și se încheie explicit;
    • 10 puncte – impresie generală (limbaj nonverbal, corectitudinea exprimării etc.)

Juriul de evaluare va fi format din 3 membri din partea Agenției Naționale a Zonei Montane, 1 membru cadru didactic și un student care nu are proiect în concurs din partea Facultății de Economie agroalimentară și a mediului.

Toate drepturile de autor vor fi cedate Agenției Naționale a Zonei Montane.

Olimpiada Nationala a Economistilor in Formare, editia a XV-a, 2021

Competitia de comunicari stiintifice, sectiunea masterat, a fost organizata de catre Facultatea de Economie agroalimentara si a mediului. Evaluarea orala a lucrarilor a avut loc pe 27 mai 2021, conform programului atasat.

Comitetul de organizare ureaza mult succes tuturor participantilor !

INITIATIVA ASEAM

In data de 10.04.2021, o parte din membrii ASEAM au fost implicați în activitatea de împădurire în comuna giurgiuveană Malu. Peste 2000 de puieți de salcie au fost plantați cu ajutorul voluntarilor implicați în acest proiect. Ne-a făcut o deosebită plăcere să participăm la această acțiune și să contribuim la dezvoltarea unui mediu durabil.

Future Stars

Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului organizează luni, 19.04.2021, la ora 17.30, în cadrul proiectului „Future Stars - parteneriat sustenabil pentru practica studenților”, prima întâlnire alături de partenerii din mediul de afaceri

Future Stars

ADMINISTRAREA AFACERILOR IN INDUSTRIA VINULUI

Program postuniversitar

In Facultatea de Economie Agroalimentara si a Mediului s-a desfasurat Programul Postuniversitar "Administrarea Afacerilor în Industria Vinului".

Mulțumim invitatilor si tuturor participantilor!

Gala Excelentei in ASE

Gala Excelentei in ASE, editia 2020, si-a desemnat castigatorii
Gala Excelentei in ASE

Gala Excelentei in ASE, editia 2020, si-a desemnat castigatorii!

Premiul pentru cercetare studenteasca a fost obtinut de studentul Facultatii de Economie Agroalimentara si a Mediului, Danut Dumitru Mercan, anul II, Masterat Economia si Administrarea Afacerilor Agroalimentare.

Se continua astfel, pentru al treilea an consecutiv, traditia ca acest premiu sa fie decernat studentilor facultatii noastre.

Felicitari tuturor !

COMUNICAT DE PRESA INCHIDERE PROIECT SIPOCA 393